اعتقاد ما این می باشد که آقایان باید به علت های زیر آشپزی کردن را یاد بگیرند:

 

1- سبب می‌شود مرد قدر زحماتی که خانم ها برای پخت غذا می‌کشد را بدانند .


2-روشی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن و قدردانی از عزیزان است . فکر نمی کنید که اگر بتوانید شامی عالی برای آن ها تهیه نمایید ، خیلی خوشحال می شوند ؟ لبخند بر روی صورت‌های آن ها که هنگامی که خسته از سر کار می‌آیند می‌دانند که غذایی خوشمزه منتظرشان است را تصور کنید .


3-مردانی که می‌توانند آشپزی کنند خوبی های زیادی نسبت به افرادی دارند که بلد نمی باشند . فقط لازم است از دانشجوها بپرسید . خرید غذاهای فست‌ فود هم ناسالم و هم پرهزینه است ، به ویژه اگر کسی وضعیت مالی خیلی خوبی را دارا نباشد . افرادی که آشپزی بلد می باشند می‌توانند یک غذای ساده اما بسیار مفید در خوابگاه برای خود به ارمغان بیاورند .


4- آشپزی بلد بودن یک هنر بسیار مهم برای تمام عمر است . هنگامی که آشپزی را یاد می گیرید دیگر برای تهیه غذا به شخصی یا فست‌فود احتیاج نخواهید داشت . 

5-مردانی که از مهارت آشپزی برخوردار هستند خیلی جذاب تر ، مسئولیت‌ پذیرتر و مستقل‌ تر از دیگران می باشند .

6-همانطور که زن‌های خانه‌ دار کارهای زیادی برای انجام دادن را دارا هستند ، از نگهداری از بچه‌ها شروع می شود تا تمیز کردن خانه و غذا پختن ، هدف مهم در آشپزی تامین غذای خانواده است . شوهر می‌تواند هر چند وقت یک بار به همسر خود استراحتی بدهد و غذا را او آماده نماید .

7-آشپزی برای ارتباط اجتماعی نیز بسیار خوب است و رابطه های فامیلی و خویشاوندی را بسیار محکم می‌کند . زمانی که پدر مادر هایتان تنها می باشند ، می‌توانید با آشپزی کردن آن ها را خوشحال نمایید .

 

8-آشپزی یک سرگرمی با ارزش دو نفره نیز می باشد . می‌توانید کنار یکدیگر هم یک غذای خوشمزه درست نمایید و بعد از نتیجه آن لذت ببرید .

برای اطلاعات بیشتر صنعت اشپزی به سایت مورد نظر مراجعه کنید.

سه شنبه 3 دی 1398
بؤلوملر :