مدیریت تغذیه گیاه تغذیه درست هر گیاه به عواملی بستگی دارد که رعایت آنها وجه تمایز یک کشاورز موفق می باشد، عملکرد بالاتر در کنار صرفه جویی اقتصادی، و تولید محصول سالم در کنار حفظ قابلیت کشت مزرعه در بلند مدتبرای مدیریت درست تغذیه گیاه،آگاهی داشتن از چند عامل لازم است در این گفتار و بخش هایی که در  آن می آیند تلاش شده است تا مخاطبان با این عوامل آشنا شوند.هرکدام از این سر فصل ها دارای بحث های گسترده ایست که در این دفتر نمی گنجد و تنها ایده ی آن را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. امید است این ایده ها شروعی برای ارتباط بیشتر شما با سپاهان رویش باشد.

 شرکت  غزال شیمی در سال 1376 به صورت سهامی خاص تاسیس شد و در مدت کوتاهی توانست با استفاده از مجهزترین امکانات تولید و بهره گیری از تجربیات کشورهای پیشرفته در زمینه تولید و فرمولاسیون سموم دفع آفات گیاهی ، در ردیف یکی از شرکت های معتبر داخلی قرار گیرد. کلیه محصولات شرکت غزال شیمی در آزمایشگاه های مجهز به تجهیزات کنترل کیفی سموم نظیرGC H.P.L.C و مطابق با استاندارد های بین المللی سازمان های مرجع مانند WHOFAO و زیر نظر متخصصین با تجربه و با نظارت سازمان سازمان حفظ نباتات عرضه می گردند.

 

. این شرکت ب. آ. اس.اف در سال 1865 در آلمان تأسیس شد.ب.آ.اس.اف یکی از بزرگترین تولید کنندگان جهان می باشد زیرا  با فروش 63 میلیارد یورو در سال 2010، داشتن شرکای تجاری در بیش از 80 کشور دنیا و نمایندگی در 200 کشور،درآمد بالایی دارد. و شرکت مهندسی کشاورزی خزانه ای صحرا  در زمینه فروش مواد اولیه غذایی ، نمایندگی سمومBASF را در ایران کسب نموده است. 

 

منبع: بازرگان کالا

 

 


سه شنبه 2 مهر 1398
بؤلوملر :