vbert

بهترین ریش تراش دنیا حرفه ای آقایان

0 گؤروش
یازار:‌

بهترین ریش تراش دنیا حرفه ای آقایان

در این مقاله برای انتخاب بهترین ریش تراش دنیا بهترین ماشین‌های ریش تراش سه برند مشهور جهان یعنی فیلیپس، براون و پاناسونیک را بررسی می‌کنیم.

با شیک فام همراه باشید.

 



آردینی اوخو
شنبه 19 بهمن 1398
بؤلوملر :

خرید چمدان | خرید اینترنتی چمدان | خرید چمدان چرخدار | خرید چمدان مسافرتی

0 گؤروش
یازار:‌

سبک ترین چمدان چرخدار دلسی کدام است؟

با توجه به محدودیت بار در ایرلاین های مختلف و مشکل اضافه بار ، اکثر چمدان های دلسی سبک کار شده و بعضی از ان ها به عنوان چمدان های سوپر لایت مشخص شده که سبک ترین نوع چمدان های دلسی است که علاوه بر ان حمل و نقل چمدان را برای شما آسان تر خواهد کرد که می توانید  مدل های آن  را هم از اینجا مشاهده نمایید.


آردینی اوخو
شنبه 5 بهمن 1398
بؤلوملر :

چاپ روی سنگ

0 گؤروش
یازار:‌

در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد. پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود. با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد. البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید. در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

آردینی اوخو
سه شنبه 1 بهمن 1398
بؤلوملر :